Dag 20 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Maxime Poele - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Maxime Poele - WaarBenJij.nu

Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Maxime

11 November 2016 | China, Sjanghai

Vandaag is het China avontuur alweer afgelopen. De weken zijn voorbij gevolgen. Ik ga het zeker missen maar ik ben blij om weer lekker thuis te zijn. Je eigen bed, lekker Nederlands eten en m'n familie en vriend weer om me heen.

Om 8 uur werden we opgehaald met een bus om naar de luchthaven te rijden. 40 minuten later kwamen we daar aan. Na het inchecken werden we streng gecontroleerd bij de douane en raakten alle rokers hun aanstekers kwijt die in de handbagage zaten. Toen we de douane voorbij waren was er nog een klein uurtje over om rond te kijken in winkeltjes en om wat te drinken. Om 11:10 mochten we boarden. Om 11:55 precies konden we vertrekken, maar doordat het zo druk was met vertrekkende vliegtuigen moesten we een half uur wachten voordat we echt konden opstijgen.

De vlucht duurde in totaal 9,5 uur. We landden een kwartiertje voor schema op Schiphol. Na de paspoortencontrole liepen we richting de bagageband voor de koffers. Toen ik m'n koffer had kon ik dan eindelijk weer naar mijn lieve mama en vriend die op mij stonden te wachten in de aankomsthal met spandoek en al. Wat was ik blij om ze weer te zien. Eindelijk weer thuis met een hele lading aan mooie herinneringen rijker...