Dag 1 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Maxime Poele - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Maxime Poele - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Maxime

23 Oktober 2016 | China, Sjanghai

Na een reis van 10,5 uur kwamen eindelijk op de luchthaven van Shanghai. De meesten van ons hadden gelukkig goed kunnen slapen maar ik was natuurlijk een van de gelukkigen die dit niet kon. Gelukkkg waren er in het vliegtuig allemaal schermpjes waar je films op kon kijken zodat de reis toch nog goed uit te houden was.

Met een enorme jetlag en slaperige hoofdjes kwamen we om 10:00 Chinese tijd aan. Er stonden 2 leerlingen van de school op ons te wachten en met ons naar de bus liepen. Na een korte busreis van 40min kwamen we aan bij het hotel. De kamers zagen er goed uit alleen het bed is enorm hard.

Een uurtje later spraken we met zn allen af in de lobby en vertrokken we samen met 2 andere leerlingen naar centrumpje in Shanghai om wat chinees geld te pinnen en simkaarten te halen. Hierna aten we wat in een restaurantje (verschrikkelijk). Rond half 10 waren we terug op de kamer waar iedereen gelijk in slaap viel...

• 26 Oktober 2016 - 18:18

Marc:

Max je kan anders altijd slapen

Tags: